Chandini Sarita / Seeda Randroo

Meditatsiooniõpetaja

Minu meditatsiooni algas 2006. aastal ning alates 2014 aastast olen meditatsiooni õppinud ja ka juhendanud meditatsiooniõpetajana Indias – meditatsiooni sünnimaal, OSHO Rahvusvahelises Meditatsiooni Keskuses Punes.

Aga sinnani on olnud pikk lugu….

Seeda Randroo/Chandini Sarita

Õpingud, eriala ja kogemused

Hüpnoosi ja meditatsiooni omavaheline seos

Kui toimub probleemide puhastamine, siis muutub elu elmisväärsemaks ja rõõmsamaks ning neile, kes tahavad liikuda meditatsiooni, annab see võimaluse kõigi tasandite – emotsionaalse, füüsilise, vaimse – lõõgastuseks.

Sügav lõõgastumine on meditatsiooni seisundisse jõudmise eelduseks.

Lisaks sellele seaosele, on võimalik hüpnoosi abil ka otse sügavamasse meditatsiooni seisundisse liikuda vastavate sisestuste abil.

Minu peatee

Ma olen õppinud mitut, aga minu peatee on meditatsiooni tee. Meditatsioon on mu südame tee. Ma armastan seda teed. Ütlen ikka, et see on nagu mu neljas lapsuke. Olen väga tänulik kõigile, kellele saan seda oma armastust jagada, kõigile oma õpilastele, kõigile huvilistele.

Mis mind täna kõige rõõmsamaks sel meditatsiooni teel teeb, on see, et on sündinud Meditatsiooni õpetaja väljaõppe koolitus.

Kui tagasi vaatan, siis näen, kuidas kõik möödunu – õpitu, kogetu, on tihedalt seotud meditatsooniga: kui ma poleks õppinud psühholoogiks ja kui mul poleks seljataga mitukümmend aastat nõustamise praktikat, siis poleks ma ilmselt saanud luua sellist Meditatsiooni õpetaja õppekava, mis ühendab inimpsühholoogia meditatsiooni maailmaga,  mis ühendab elulähedast spirituaalsete kaugustega – milles on toodud nähtavale seosed inimpsüühika  (mõtlemine, emotsioonid, ego, hirmud jne) ning meditatsiooni seisundi vahel, milles näidatakse inimlikke takistusi, aga samas ka läbipääsu võimalusi… Kogu õppekava lähtub küll valgustunud meistrite nägemusest, kuid selleks, et seda edasi anda, on olnud vaja mul endal esmalt seda mõista. Just selle mõistmisvõime jaoks oli vaja mul õppida enne meditatsiooni nii psühholoogiat kui teraapiaid.

Veelkord tõden, et kõik on vajalik ning omavahel kooskõlas.

Eksistentsil on meiega oma suur plaan, mida meie ei hooma ja meie asi on olla vaid vastuvõtlik, avatud ning usaldada…. Liikuda, teadmata miks just sinna…, või miks just seda teed pidi. Küll kunagi mõistame.

Arve ja fakte

Sertifikaadid

  • Olen OSHO Rahvusvahelise Meditatsiooni Keskuse meditatsiooniõpetaja ning terapeut
  • OSHO Rahvusvahelise Meditatsiooni Keskuse sertifikaadid annavad mulle õiguse koolitada välja juhendajad, kes saavad hakata juhendama OSHO aktiivseid meditatisoone ja koolitada välja ka OSHO meditatiivsete teraapiate® juhendajaid. Loomulikult annavad sertifikaadid õiguse juhendada ka ise kõiki OSHO aktiivseid meditatsioone® ja meditatiivseid teraapiaid nagu OSHO Müstiline Roos®; OSHO No Mind®; OSHO Tuletades meelde unustatud keele, rääkides oma KehaMõistusega®.
  • Kõigi nende pikkade aastate jooksul olen juhendanud palju erinevaid meditatsiooni kursuseid, meditatsiooni – mindfulness laagreid, vaikuseotsinguid-retriite, OSHO aktiivseid meditatsioone. Viimaste aastate suurim projekt on Meditatsiooni õpetaja väljaõppe koolitus.
  • Lisaks oman ka Ameerika Hüpnotisööride Assotsiatsiooni hüpnotisööri sertifikaati ja pakun hüpnoosi seansse nii erinevate probleemide lahendamiseks, kui ka spetsiaalseid hünoosi ja enesehüpnoosi seansse sügavasse meditatsiooni jõudmiseks.
  • Oman rahvusvahelist sertifikaati, et spetsiaalselt juhendada neid inimesi, kes tahavad enesehüpnoosi teel sügavasse meditatsiooni jõuda
  • Olen ka AUM meditatsiooni rahvusvaheliselt sertifitseeritud juhendaja. See on 14 osast koosnev sotsiaalne meditatsioon. OSHO edastas oma visiooni sellest meditatsioonist Veereshile, kes oli ta õpilane, ning ütles, et ta looks selle meditatsiooni.
  • Enne meditatsiooniteed saadud sertifikaadid: TÜ diplom, Hiina Traditsioonilise meditsiini kooli tunnistus, jm.